Innovatieve digitale lockers

Om uw ervaring met onze dienst na verkoop te verbeteren, hebben wij een nieuwe service gelanceerd voor uw contactloos onderhoud en herstellingen. Voortaan kunt u uw sleutels in een beveiligde kluis achterlaten en ze aan het einde van onze service ophalen zonder langs onze receptie te hoeven gaan.

Vermijd wachtrijen en beperk het contact met ons personeel tot een minimum voor ieders veiligheid. 

D'Ieteren Center Zaventem

Bij D'Ieteren Center Zaventem, vindt u 2 totems tussen onze Volkswagen en ŠKODA dealers op het volgende adres.

D'Ieteren Center Brussels

In D'Ieteren Center Brussels vindt u ook een Keydrop Express totem om uw sleuteluitwisseling met ons team te vergemakkelijken, zelfs buiten de openingsuren.

FAQ

Wat zijn de algemene voorwaarden na de verkoop?

De algemene voorwaarden zijn als volgt: Algemene Voorwaarden


Wie kan van deze dienst gebruik maken? 

Iedereen kan van deze dienst gebruik maken, mits hij/zij de voorwaarden aanvaardt. 


Ik heb de Keydrop Express-dienst geboekt. Wat moet ik doen? 

U hebt een bevestigingsmail ontvangen waarin de procedure wordt uitgelegd die u moet volgen om van de dienst gebruik te maken. Het enige wat u hoeft te doen is naar de kiosk te gaan tussen 17.30 uur de dag ervoor en 7.30 uur op de dag van uw afspraak. Voer uw gsm- en nummerplaat-gegevens rechtstreeks op het scherm in en het kastje wordt geopend. 

Wat is de Keydrop Express locatieID?  

Het kluisnummer staat op de Keydrop Express totem. Het is een 3-cijferige code.


Hoe laat kan ik mijn sleutels ophalen? 

U ontvangt een SMS als wij klaar zijn met ons werk aan uw voertuig. De SMS bevat de Google Maps link naar het kastje en een link om het kastje te openen.


Ik heb mijn sleutels in de kluis laten liggen, maar ik zou ze graag terug willen. Hoe kan ik dat doen?  

Het is niet mogelijk om na de borg de sleutels af te halen. U kunt echter tijdens de openingsuren terecht bij de mechanische receptie.


Ik weet niet hoe ik het kastje moet openen om mijn sleutels te deponeren. 

Om het kastje te openen, volgt u de instructies op het scherm: voer uw gsm-nummer en uw nummerplaat in. U moet ook de algemene voorwaarden valideren.


Ik krijg het kastje niet open om mijn sleutels op te halen. 

Om het kastje te openen, moet u nagaan of u een sms hebt ontvangen waarin u wordt uitgenodigd om van de dienst gebruik te maken. Als dat het geval is, volgt u de link in de sms en voert u de driecijferige code in die zich onderaan de totempaal bevindt.

 

Wat moet ik doen als ik mijn SMS heb gewist?

Bezoek de mechanische receptie tijdens de openingsuren.

 

Ik heb een technisch probleem met de Keydrop express terminal. Met wie kan ik contact opnemen?

Indien u een technisch probleem heeft buiten de openingsuren, gelieve dit nummer te contacteren: +32 2 217 87 10